torsdag den 6. maj 2010

UPS Exit og dygtig Zing

Ugen har stået i lokalkonkurrencens tegn.


Mandag den 3 maj havde vi forårs konkurrencen i agility. Det var en dejlig aften, Sophie fra DKK Viby var dommer, og hun havde lavet nogle gode baner. Der var dog nogle Exit fælder.


Exit og jeg inkasserede 4 disk,han var nemlig ikke helt enig med mig om at flyvet skulle vente til senere. Janne og Crazy vandt som sædvanlig - Min datter og mit opdræt, så jeg tager alligevel lidt af æren *GGG*
Exit og Zing i klitterne ved Hvide Sande



Tirsdag var det så Zings tur. vi skulle til den afsluttende hvalpe prøve. Dog udenfor kokurrence, da jeg har været medlem i klubben i 20 år. Vi fik 61,75 point ud af 70 mulige. Der røg lidt point jævnt hen over øvelserne, bl.a lidt snusen og rejsen sig fra dæk. Men hun er kun 4½ måned, så vi når det nok. Vi fik meget ros for vores fine samarbejde, og det betyder meget for mig.

Ingen kommentarer: