torsdag den 1. januar 2009

Godt nytår !

Jeg ønsker alle blog læsere et godt nytår.



Her kom vi temmelig fredeligt ind 2009. Vi var alene med 5 border Collier. Janne´s to hunde Crazy og Pascha er på besøg. De 4 af hundene har ikke reageret på fyrværkeriet, men Pei Pei er ikke så glad for det. Hun vil helst bare ligge under bordet ved mine fødder, og bestemt ikke ud og tisse så længe det brager løs.



Sådan et helt nyt og ubrugt år, der ligger foran, hvad mon det vil bringe. Jeg håber på mange ting.

Et nyt dejligt hjem til Canello.

Et kuld lækre Border hvalpe.

Flotte resultater på agilitybanen (he he.... man har jo lov at drømme).

En tur til Crufts med Janne.

At jeg får mit broderiprogram, og lærer at bruge det.


Jeg fandt lige et gammelt billede af Bobbie. Det er taget af en pressefotograf til DGI Århusegnens Sommerkuller i 1998. Det tog rigtig mange forsøg at få billedet i kassen. Han kunne ikke tage billeder mens vi løb. sø fik han kun Bobbies hale *GGG* Jeg måtte få Bobbie til gentagne gange at hoppe gennem hjulet før den var der.

Hvor jeg dog savner det gamle kuglelyn med hår.




Ingen kommentarer: